Måndag 23.09 -13

Denna helg har jag varit i Purmo och vilat upp mig och gjort skolarbeten och natten mellan lördagen och söndagen sov jag 13 timmar!
Ja jag vet men är man så aktiv som jag är och har en massa på gång med arbete, skola, praktik, skolarbeten och träning så är det viktigt med vila också!
Idag har jag befunnit mig i Vaasa med klassen och det var en dag full med program. Blev en visning ikväll och jag var inte så imponerad måste jag säga! Kändes som man hade sett det redan!
 
Känns i alla fall bra att jag har planerna klara när det kommer till vad jag skall göra efter Jul :D Kommer bli mycket planering men det kommer bli så värt det! Men först kommer biten att göra klart skolan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0