Storstädning

Har varit hemma hos föräldrarna  i Purmo igårkväll och idag, det blev det hemfärd till Jeppis idag en 17.30 tiden. Varför var jag hemma en så kort stund då?
Jo efter att ha tränat och varit i skolan några knappa timmar igår så väntade lite kvalitets tid med farmor och jag fixade hennes hår.
Träffade även min faster och så fick jag mysa med Prinsen och Prinsessan ♥ Hade filmkväll  med föräldrarna och åt vattenmelon och ananas, så gott.
 
Idag då så har jag sovit till 13.00. ungefär, trött tjej! Sov 13 timmar!  Nåjaa efter att jag vaknat blev det att sola lite.
 
Sen tog jag tag i det jag skulle ha gjort, nämligen rensa mitt liv i pappersform! Så tre år av mitt liv i gymnasiet slängdes idag, skönt!
Gick även igenom mitt rum och hittade massor av saker att sälja på loppis. Har flera lådor av mina saker att gå igenom ännu!
Sen kom jag hem till Jeppis och for på Burn & Firm pass och sen en 4km lenkki i sommarsolen. Sen rensade jag lite kläder här hemma och även om en hel Ikea kasse blev full med kläder är min Walk in closet propp fullt ännu! Suck.
 
Imorgon börjar praktiken och jag ser fram emot det, skall bli så roligt! :D
 
Nu te och film och sen och sova!
 
 
Nytt i te hyllan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0