Planerar, skriver och drömmer

Vilken underbar dag säger jag bara! :D Började morgonen med en härlig gröt frukost och gym, sen lunch och så ut och gå i snö vädret med S.
Efter det hämtade jag ut ett paket på posten, pratade med Simone en liten stund i telefonen och nu eftermiddags tee.
Ikväll blir det två tuffa men härliga tränings pass och sen skall jag skämma bort mig med ett bad och kvarg med blåbär, älskar lediga dagar! :D (bäst att njuta så länge det varar!)
 
Planerar även min semester i sommar och ifall planerna går som jag vll så måste jag boka båtbiljetter till nästa månad!  Måste ju till Svergie och ordna med en del saker då innan maj och sommaren!
 
Fick kallelse till Vaasa och jag måste erkänna jag är nervös och mest för att det är en lördag som jag måste dit nästa månad!? :S
 
Skriver som bäst en del olika listor på saker som jag skall hinna med som t.ex. yrkesprov eller vad man skall kalla det, inlämningsuppgifter, viktiga datum som jag måste komma ihåg, antecknar ideer som jag har.  Träningen kommer ju också med i mina planer förståss.
 
Ja ledig dag var det, hah hah har så mycket som måste göras men på så lite tid men jag gillar det! ;)
 
              Min frukost ♥
 
 
Min lunch
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0