Önskelista

Jag tycker inte om när folk frågar vad jag vill ha när jag fyller år för det känns så konstigt att säga allt man vill ha. Blir nästan som att man kräver att dom skall köpa det man säger! Men hej det var dom som ställde frågan :P
 
Det som jag älskar mest att få är presentkort, specielt till inredningsbutiker eller klädaffärer.
Jag brukar oftast göra upp en önskelista på vad jag vill ha här på bloggen, med bilder men jag orkar inte nu.
Istället kommer det i text!
 
1. En ny säng! + sängöverkast.
 
2. En klocka (tror redan jag vet vilken jag vill ha) kanske blir min födelsedagspresent till mig själv!
 
3. Presentkort till Blossom skulle inte sitta fel :P
 
Nä är man 21 år blir man glad av att man överhuvudtaget får en födelsedagspresent, det är tanken som räknas eller hur? :)
 
 
Okie ni får två bilder på 2 av mina tidigare födelsedagstårtor  bara för att fresta mig själv med att det blir ingen tårta iår, sparar mig till nästa veckas helg :P
 
                     
 
Denna tårta är nog finast och godast av alla mina 21 tårtor som mamma bakat, dekorationen är gjord av mig och det var min 21 års tårta.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0