Kotona taas

Vilken resa vi har varit med om och vi hittade fram efter några pauser, vägarbeten och trafikstockningar! :D
 
Ett stort tack skall både Hannas och Maisas familjer ha för att ha tagit hand om oss under den tiden vi var där! ♥ Kan ju säga att jag har haft en riktigt hiilari viikko och säker gått upp en del men det bryr jag mig inte om för jag får nog bort allt det igen.
Nu börjar vardags rutinerna när det kommer till mat och träning igen som dom ska och jag har två arbetsskift kvar denna helg och så tar jag semester! :D Gissa vem som kommer satsa mera på träningen då ;) Wohooo har längtat sååå :D
 
Bild som jag tog när vi körde på vägen dit, pinsamt nog var detta bästa bilden från min kamera! :P Tur att dom andra orkade fota mera!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0