Måndagens och tisdagens träning och sjukling

I måndagsblev det att träna armarna
 
I tisdags blev det bara ett Bodycombat pass men kunde inte köra 100% stack till i lungorna och jag kände bara värken komma i hela kroppen så fick skippa Poweryogan som jag sett så framemot.
Har inte kunnat sova på hela natten för jag har hostat så mycket och imorse värkte hela kroppen och huvudet kändes som om den var inne i en bubbla. Usch och det gör så ont i lungorna när jag hostar men någon feber har jag inte så idag och imorgon blir hemma dagar från tränandet och så ser jag på  fredag hur jag mår :(
 
Varför måste allt komma nu när jag har en massa att göra och ta itu med, suck jag orkar inte! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0