Torsdag 29.08-13

Kaffe, kaffe ja jag är i behov av kaffe för jag är så trött just nu! Tröttheten kommer säkert från att jag är förkyld vilket har lett till att träningen har fått lida lite denna vecka!
 I måndags och igår blev det lite träning men i tisdags blev det vilodag och det blir det idag också men vila skall jag ju inte göra för jag skall jobba ikväll!
 
Skulle bara vilja sova så det blir att gå och sova direkt efter jobbet ikväll (kan ju hoppas på det) och imorgon blir det praktik men då skall jag verkligen träna sen på kvällen!
 
Denna helg är jag fast i jobb så tror nog jag stannar hemma och struntar i Venetiansk (stavning?) firandet i år.
 
Jag låter ganska tråkig nu men jag skall satsa min lediga tid på springandet denna  helg! Sen skall jag ta itu med skolarbeten, städa mm. och viktigaste av allt slöa i soffan med film!
 
Nu kaffe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0