Jag är hemma

Jag har haft en riktigt bra helg i södra Finland och jag känner bara mer och mer att jag en dag vill bo där men det lär nog ta ett bra tag innan jag flyttar från Jeppis om en del planer går som jag har tänkt mig efter jul! ;)
 
Har hunnit med mycket denna helg åkt bil och sovit största delen av bilfärderna pga. att jag har varit så jätte trött!
Jag har sprungit ett x antal kilometer backlöpning, puuuh.
Det är inte lätt när det är nya backar att springa upp och ner för och inte när man har någon som säger hur man skall springa, vad man skall tänka på osv. (tyckte personligen att det var min dåligaste prestation hittills!)
Men det är super roligt och jag tänker klara av utmaningen jag har tagit på mig!
Detta var lite en förberedelse och lite träning inför det. Jag är envis när det kommer till tränandet och jag tänker inte ge upp!)
 
Så har det varit dopförberedelser och själva dopet var jätte fint och tårtorna blev jätte fina och jag måste erkänna att den ena tårtan (den med bebiseN på) e nog en av dom godaste min mamma någonsin har gjort! :)
 
Sen hann jag till Ikea också, blev mest nödvändiga saker till köket och sovrummet (om man ens kan kalla det sovrum:P ) så som lattemuggar, påslakan mm.
 
 
                Så söt!
 
 
 
 
Ja och så min outfit under dagen, klänningen kommer från Nelly, skorna minns jag inte var dom e ifrån och så hade jag en svart kavaj över från H&M.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0