Har bara siffror framför mig

Idag fick vi ledigt från skolan och jag tänkte redan igår att om jag skulle till min praktikplats idag men jag bestämde mig för att stanna hemma eftersom det kom så plötsligt att vi fick vara lediga idag.
 
Kände att jag behövde få sova ut, göra skolarbeten, träna, umgås med vänner som jag knappt hinner träffa och jag skall jobba nu igen på lördag kväll så behöver lite lugn och ro.
Har inte arbetat på över 4 veckor nu så det känns pirrigt att komma tillbaka till jobbet!
Imorgon blir det praktik och efter det blir det en del viktiga saker att ta hand om. På kvällen skall jag till mina föräldrars i Purmo, skall ordna en liten överraskning åt mamma idag ;) Hon förtjänar detta!
 
För tillfället kretsar mitt liv av siffror! Jag räknar en massa saker just nu som har med skolarbeten att göra, samtidigt som jag håller ett öga på klockan så att rätta siffran visas där, jag har tio saker att komma ihåg att göra idag om inte mera, får se.
Jag räknar också hur många dagar det är kvar till höstlov. :) Siffror var det ja.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0