Fredag 020813

Hade en bra födelsedag igår, en kaveri kom på besök och sen på kvällen skippade jag Bodycombat och Bodypump passen och istället blev det 15km lenkki.
 
Jag fick nämligen ett intressant telefon samtal igår (därför blev det en lenkki istället!) och jag har antagit en utmaning som jag ännu inte vet när det blir av men åtminstone efter 2-3 veckor och för många kanske det är en liten sak men för mig är det en stor sak och jag skall klara av det!
 
Idag var det gymträning som var dagens träning och sen blev det att umgås med några arbetskompisar. Ikväll skall jag träffa en Kaveri.
 
 En bild från igår, och sakta men säkert går det framåt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0