15.08.2013 höstens planer

Det kommer hända mycket nu i höst och det känns bra att veta att det inte blir långtråkigt i alla fall! Blir att satsa mest på skolan, praktiken och träningen men även arbetet! Men visst får man göra eller drömma om något roligt också!
 
Detta hoppas jag på!
 
1. Det ser ut att bli en Stockholmsresa, finally! (har inte varit dit ännu!)
2. En IKEA resa skall inplaneras till Haparanda, någon som vill hänga med?
3. Jag skall hinna hem till Purmo och tro det eller ej så vill jag njuta av hösten hemma, med hela familjen i några dagar!
4. Blir väl Kokkola nån dag för att hälsa på några kaverina!? ;) Väntar på inbjudan först!
5. Väntar fortfarande på en överraskning som två kaverina har planerat!
6. Det blir upp till bevis om jag klarar utmaningen jag tog på mig!
7. Ser fram emot alla olika träningspass och egen träning.
 
mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0