Torsdag 040413

Var ju till Vaasa igår kväll så kom hem rätt så sent så det blev nästan att gå och sova direkt. Tyvärr har jag inte kunnat sova så bra både förra natten och inatt och jag antar att det kommer vara så ända fram till nästa veckas lördag :/ Skall till Vaasa då och jag är jätte nervös inför den dagen :(
 
Nåja idag är det torsdag och jag är ledig idag och imorgon, skönt! :) Idag har jag ändå inbokat en hel del program ;)
 
Springa en lenkki innan lunch (vaknade 9 så har ju i princip ätit frukost för bara 1 1/2 timme sen så jag är inte precis hungrig nu.
 
Klippa mamma idag.
 
Mathandla lite.
 
Ansiktbehandling, kan vara bra att koppla av lite.
 
Bodypump pass.
 
Se vad jag skall köpa för ny telefon min nuvarande funkar inte "IGEN"!?
 
Sortera tvätt (suck).
 
Göra klart mina skoluppgifter mm.
 
 
Bild från Vaasa igår kväll
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0