Nytt till te hyllan

Jag föredrar ju att dricka olika kaffe drycker när jag går på cafeer och till favoriterna hör Latte och Cappuccino. Jag är dock väldigt kräsen till när det kommer till Capuchino men det finns ett ställe dit jag alltid går när jag är sugen på det!
 
Här hemma dricker jag typ aldrig något som heter kaffe. Jag gjorde det mycket förut men så slutade jag och istället blev te min favorit dryck till mysiga hemma kvällar. 
Jag älskar te och jag vet inte hur många olika te sorter jag har men ja, det är många! Jag köper en massa te hela tiden och jag tycker om att prova en massa olika te sorter. Jag köper mer te än vad jag köper godis och det är typ nästan aldrig.
 
 Ett tips på vad man kan köpa åt mig vid speciella tillfällen så kan en påse med te vara en extra utfyllnad. Blir altid glad för det :D
 
Här är dom två senaste sorterna som jag har smakat och dom är båda jätte goda och får höra till favoriterna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0