Några rader lättare och dagens träning

Sjunger av lycka och kan äntligen ta det lite lugnare eftersom det har börjat minska på min to do list som jag har stressat över nu i några veckor :)
Känner mig några rader lättare nu när jag har fått skrivit klart mina skolarbeten! Nu är det bara att ta tag i resten av saker som jag har kvar! Men det finns alltid ett men, inte idag, jag orkar inte, det är lördag och jag måste få varva ner lite!
 
Dagens träning idag, hah hah, sprang 2km och gick 6km powewalk. Snacka om pinsam träning för min egen del :/ Nåjaa lär ju se om det ger resultat  efter några månader om inte får jag ju återgå till som det var förut. Alldrig hemma på kvällarna typ pga. träning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0