10 Saker ni inte visste om mig

1. Jag älskar tvålar specielt Marseille tvålar i olika dofter.
 
2. Favorit plats nummer 1 är mitt badrum med badkar som är lite spa-inrett ♥
 
3. Jag tycker inte om tulpaner.
 
4. Jag älskar starkt gryddad mat.
 
5.  Jag älskar att sjunga i bilen, vet då inte om jag är bra på det? Hittills har ingen sagt åt mig att vara tyst i allafall.
 
6. Jag avskydde allt vad som hade med träning att göra i lågstadiet och halva högstadiet. Tänk hur man kan ändras ;) Idag skulle jag inte kunna leva utan det för det är ju det som jag brinner för!
 
7. Jag tycker inte man kan ha för många vänner!
 
8. Jag har haft tre hundar under min livstid, två Sankt bernhards och en Leonberger.
 
9. Jag vill hellre bo i en stad än på landet.
 
10. Jag flyttade hemifrån när jag fyllde 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0