Så typiskt det här med vädret

Igår kväll var jag populär minsann, telefonen ringde hela tiden och meddelanden på både telefonen och FB chatten dök upp hela tiden!!!!????
Allt från frågor till om jag skall ut, vad äter du för frukost och kommer du med mig på en sista minuten resa till Södern och var och när skall vi träffas.
Hah hah, den där sista minuten resan skulle jag inte ha tackat nej till om det inte var såä att jag skall till Helsingfors nu ikväll :)
Men det hjälps inte vi får åka en annan gång t.ex. när jag har sportlov kanske ;)
Ja en rolig kväll med mina vänner hade jag ju också! :D
 
Annars det har kunnat regna hela vecka ungefär och nu idag när jag skall befinna mig på jobb och i tåget hela dagen och kvällen, ja då kan det bli vackert väder, suck.
Det är så typiskt det här med vädret, fel väder vid fel tidpunkt helt enkelt :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0