Nu händer det mycket

Hellou!
Märks det att jag har mycket att göra när det inte kommer någon uppdatering här på bloggen??? Ja igår blev det ändrade planer efter jobbet, gick och sola istället för gymmet, måste ju passa på när solen är framme! Sen blev det Tortilla kväll med några vänner här hos mig :)
 
Idag steg jag upp kl.7.00. for på en 10 km lenkki och efter det till gymmet. Kom hem fixa mig och mathandla sen sola lite blev rastlös och for ut å gå en liten promenad för inte kan man ju sitta inne en sån fin dag som idag.
Snart blir det dags att åka till jobbet, jobbar hela denna helg, wohooo.
 
Och nej inga bilder idag för har fortfarande inte fått någon kamera :(
 
Ha en bra fredag allihopa och njut av det vackra vädret nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0