Ord som gör en på dåligt humör!

Vilken dag, har gjort en massa t.ex. skola, varit på loppis (fyndade inget, händer aldrig att jag skulle köpa från loppis), ut å äta med mamma, tittat på möbler och inredning i några affärer och beställt hem lite saker. Snart blir det kvälls lenkki å ikväll tänker jag springa!

Ett ord som jag hatar när folk säger, å ja hata är ett starkt ord med passande när det gäller det här!

När någon säger "Du MÅSTE göra en sak" Varför inte säga "du skall eller du kan göra det där" Ordet måste tar ifrån glädjen till att göra något!

Bara tanken på att du för eller senare måste göra en sak vare sig du vill det eller inte gör det tråkigt. Visst gör man det om man vet det är viktigt och har stor betydelse possetivt för en när man är klar eller en negativ följd om man inte gör det.

Nu skall jag vila en stund, en hamburger måltid är inget för mig mera, orkade nästan inte äta upp det, mådde inte så bra efteråt, usch.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0