Shellack

Att ha naturligt snygga och långa naglar är väl något som varje tjej kvinna drömmer om eller hur??? Jag brukar ha långa naglar på sommaren men sen på hösten och vintern så brukar dom spricka och gå av.

Igår i skolan provade vi på något nytt nämligen Shellack och det skall tydligen hålla minst två veckor och naglarna kommer att växa och hålla sig hela.
Mina naglar blev lackade 4 gånger om jag minns rätt och så fick man sitta med händerna i en UV-lampa efter varje lager lack som sattes på. Naglarna är lika glansiga idag som dom var igår och det finns inga märken eller revor.


             

             

             

Kan berätta att om ni vill prova så finns det på min skola så det är bara att höra av er.

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0