I behov av en ny sportbag

Sitter som bäst och njuter av en kopp kaffe chocolate och skall snart börja göra i ordning här när Simone kommer hit och jag skall färga hennes hår :D
 Har även hunnit vara på gymmet idag, hurtbulle som jag är och va det var tungt men roligt! :D Ikväll blir det också att ta sig till gymmet för jag skall på BodyCombat ♥

Min kära och trogna sportbag börjar ge upp nu, eller den gav redan upp i sommras men jag orkade inte riktigt bry mig men nu är det nog dags att skaffa en ny använder ju den jag har nästan dagligen så ett onödigt köp vore det inte. Skall bara hitta en som faller mig i smaken och det är lättare sagt än gjort :D

Ha en bra fredag och ikväll är det fredagsmys som gäller! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0