Allts skall någon eller något förstöra

Tror inte det är sant :'( Nu när jag entligen har hittat något jag trivs med att studera till, vad händer??? Jo utslag på händerna!!!??? Har inte haft det på vem vet när, i lågstadiet kanske men nu skall dom förstås blomma upp. Inte blir det bättre av att jag i jobbet får utsätta mina händer för vatten och en del städ medel och då använder jag handskar! Sen så diskar jag här hemma och den  här kölden hjälper ju inte precis heller!

Smörjer dom hela tiden men få se nu om det börjar bli värre, hoppas verkligen inte det för jag trivs ju så bra där jag är nu och jag orkar inte med en tredje skola!!! Då sätter jag punkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0