Värsta med julen

Det värsta jag vet med julen är att köpa julklappar åt andra för jag tycker det är jätte svårt att hitta den "perfecta" julklappen åt alla.
 
Tur att det bara är fyra personer jag behöver köpa åt men redan det är svårt! :( Sen det här med att få julklappar som man inte vill ha eller inte behöver e också jobbigt!
Men ändå säger man inte vad man önskar sig när någon frågar!? Utan istället säger man "inte vet jag vad jag vill ha". Får ju skylla sig själv då men det känns lite dumt att rabbla upp en lista på allt man vill ha :P
 
Tror jag skall göra en önskelista senare ikväll på vad jag vill ha efter gymmet om jag orkar :) Vem vet kanske tomte läser och faktiskt ger mig det  jag önskar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0