Såhär såg 2012 ut del 3

Agusti månad
 
Började skolan igen
 
September månad
 
Visade före och efter bilder på hur min vikt påverkats at mitt tränande ni kommer till det här
Annars hände det inte så mycket i september månad.
 
October månad
 
Åkte till Helsingfors å shoppa, och hälsade på T :)
 
 
Blev att lyssna på Cheek i Kaustby med Pauliina och Johanna och längst fram såklart ;D
 
 
 
 
November månad
 
Blev att åka till Jyväskylä igen och fira Pauliina som fyllde år, riktigt rolig kväll, mycket skrattande blev det, hah hah hah :)
 
Blev att färga mitt hår lila och det är något jag inte ångrar! :D
 
 
December månad
 
Blev att  åka till Oulu med Maria och shoppa och ha lite roligt, å roligt hade vi och nöjda var vi med hotellet :)
 
 
Firade en lite annorlunda jul i år men det var helt okie ändå :D
 
 
 
 
Så har jag satsat ännu mera på träningen i år än tidigare och varit ännu hälsosammare än tidigare och jag har haft ett av mina bästa år någonsin med en massa vänner omkring som betyder jätte mycket för mig ♥ även min familj har betytt jätte mycket för mig  och Prins och Prinsessan har även dom gett mig så mycket glädje :'D
 
Och nyårs löftet som jag hade har jag lyckats hålla hela året men jag tror jag behåller det för mig själv eftersom det blir det samma i år igen ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0