Oj denna underbara morgon

Föreställ er mig sova riktigt gott och det är länge innan alarmet på telefonen skall ljuda högt i min lägenhet och få mig muttra några inte så vackra ord.
 
Vad händer jo brandalarmet går igång och jag flyger upp och tänker nu brinner det, men nä det gjorde det inte och brandalarmet skulle ju låta värre men visst var det min brandvarnare som tjutade men bara med ett piiip med några minuters mellanrum!
Batterierna börjar väl vara slut så ja fick sådär lagom pigg klättra upp och ta ner den och börja ta bort batteriet som visade sig sitta jätte hårt fast!
Efter en tids kämpande hade jag fått ut batteriet och hade funderingar på att gå och sova igen, då börjar nästa larm tjuta, nämligen telefonen och det är dags att "vakna".
 
Så inget annat att göra än att fixa till kaffe och fixa mig och med att fixa sig idag menar jag att fixa en slarvig hästsvans dra på mig Collage byxor och den största collage tröjan jag äger och lite smink. Hmmm det lär väl funka när jag skall på höstdag till Vaasa med klassen???
 
 
Ha en bra dag och hoppas ni hade en lugnare morgon än jag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0