Gårdagen och dagens träning

Gårdagen började jag med att efter jobbet träna ett eget program här hemma sen blev det att springa 10min och avsluata med en timmes Powerwalk. Sen stretcha i 10min.
 
Idag började jag med att gå till gymmet och idag blev det arm- och bröstmusklerna som fick jobba. Sen hem och äta och vila några timmar och för en stund sen gjorde jag ett litet eget program med övningar som man inte böhöver gå till gymmet för att göra.
 
Har ännu en 10km länk ikväll och att stretch kvar att göra idag.
 
Nu en protein shake och lite mat på det här och så tar vi och försöker få lite ordning i lägenheten så allt är i ordning inför imorgon när jag kommer hem från skolan.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0