Dagens träning

Blev att träna armarna mest idag på gymmet men lite fick bröstmusklerna jobba och jag ökade lite på vikterna idag :D
Jag skulle även försöka se om jag äntligen skulle klara av 20 armhävningar X 3 från tårna och ja dom två första gångerna gick det bra men tredje gången klarade jag bara 16 st. så fyra stycken som jag inte klarade av men med tanke på hur nära jag vara att klara det så tar det nog inte länge innan jag klarade det.
 
Sen så gillar jag ju utmaningar när det kommer till att träna så idag utmanade jag mig själv när det kom till att springa kvällslenkki. En person som jag alltid vänder mig till när det kommer till träning så tyckte att jag borde springa på något annat än asfalt eftersom mitt knä brukar ibland krångla :/
 
Var inte så förtjust i det eftersom jag för lite mer än ett år sen provade springa på spånbanan vid Gamla hamn och jag orkade inte äns ett helt varv då :(
Idag tänkte jag jag skall klara tre varv då får jag känna mig duktig, heh heh jag sprang 4varv och tänkte springa ett femte men jag lät bli var ändå nöjd med dagens tgräning ;D (har ingen aning om hur lång spånbanan är så ifall någon vet får ni gärna berätta! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0