Torsdag 271011

Det händer mycket nu i mitt liv så de e knappt att jag hinner med allt, suck. I skolan igår fick vi lära oss frans och bryn färgning och mina fransar blev nog fina, tyvärr hann vi inte färga mina bryn igårmen på tisdag skall dom bli mörka :D

Igår klippte jag min kompis M och hon blev nog nöjd :D Känns helt klart att jag har hittat något jag trivs med, min framtid ser ganska bra ut, har många planer och ideer + resor inplanerade.

Nu städa, packa och fixa mig å så blir det jobb i tre timmar hoppas bara att min mage inte blir värrem, skall till en läkare ikväll för nu vill jag veta, jag vill ha svar på vad som felar min mage även om jag har minamisstankar men om det inte är det jag tror det är så står jag på ruta noll igen, suck.

Ha en bra torsdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0