Söndag 301011

Har haft brist på blogginsperation idag och den mesta tiden har gått till att göra små finjusteringar på mina inlämningsuppgifter tills imorgon.

Hade ju Halloween kväll igår men det blev ingen lyckad kväll. Trevligt sällskap javisst och nog helt roligt men inte som jag hade hoppats på.

Idag har vi ju ändrat klockan också så man fick sova längre så det behövdes om jag skulle ha fått sova men nä. Tankar och funderingar är allt jag har i huvudet just nu.

Svar som man vill ha men som ingen kan ge en eller svar som man hade klarat sig utan.

Nu en kaffe chockolate å så blir det jobb om en timme. Skulle inte orka men tre timmar går snabbt å sen har jag ledigt en hel vecka från jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0