Fredag kväll

Ser på tv nu och skall snart bada bastu och ha fredagsmys med mina kissekatter. Är ju hemma hos mina föräldrar och imorgon åker jag hem till Jeppis för att städa och fixa inför haloween kvällen hemma hos mig ;) Vet inte ännu vad jag skall klä ut mig till, heh heh bra Iito bra dethär.

Annars känns mitt liv på topp just nu har fått fixat mina skoluppgifter och jag är jätte nöjd med mina träningsresultat denna vecka. Fortsätter jag i samma stil och lite effektivare så kommer jag nå mitt mål! :D

Folk som ser mig nu kanske inte märker så mycket skillnad men jag gör det och det är huvudsaken!!!!


             

                      (Tog denna bild för en vecka sen)

Nej jag har inte klippt mitt hår kort, hih hih fick höra att jag skulle passa i det men har ju haft det redan och trivdes inte å jag har sparat så långt hår nu att jag skulle bara ångra mig sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0