Vaken ännu

Den här listan hittade jag på cosmopolitan.se!

 

Matvanor:

Bästa maträtt? Sushi


Bästa dryck? Latte

 
Hat dryck och maträtt? Energi drycker, Lever och griskött (äter bacon).

 
Bästa alkoholdryck? Har ingen favorit precis.

 
Använder du smör på smörgåsen? Ja på knäckebröd.



Smågodis eller färdiga påsar? Natur godis

 
Favoritglass? Olika
 

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Ingen aning


 Har du mer skor än kläder?

 

Favoritplagg? Tights och en lång topp

 

Hatplagg? Vet inte

 

Arbete, utbildning:

 

Jobbar eller pluggar du? Nu jobbar jag men börjar plugga till frisör i höst

 

Vad vill du bli? Frisör och kosmetolog

 

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Helt okie. Trivdes inte i min förra skola

 

Är lönen viktigast? Beror på när man arbetar.

 

Boende:

Lägenhet eller hus? Lägenhet

 

Framtidsplaner med boende? Lägenhet i en annan stad

Litet eller jättestort? Drömboende? Stor läggenhet med fin utsikt och stor garderob


Landet eller mitt i stan? Mitt i stan men en sommar villa skulle inte vara fel

Mysigt eller sterilt? Mysigt men inte för mycket prydnads saker

 

Lite allt möjligt:

Har du barn? Är otrohet okej? Nej verkligen inte! Suck, NEJ!

 

Älskar du någon? Tror inte det

 

Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? Ja och ja

 

Tycker du om att dricka dig full? Vill inte bli så full att jag inte kommer ihåg vad som har hänt!

 

Hemmafest eller krogen? Båda är lika okie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0