Sommar

Nu är det jätte fint väder där ute och det är jätte varmt också!!! ♥ Det är sommar för alla som har missat det. Idag har jag varit ledig hela dagen och bara tagit det lungt. Börjadedagen som vanligt med morgon länk och senare på dagen blev det att gå lite på stan. Var sen på Zumba vilket kändes som en perfect avslutning på dagen.

Har även suttit och tittat på lite bilder på det hotel som  jag skall bo på i vanda. Vill åka nu och få gå på spa och leva lyxliv en helg för hotellet är tre stjärnigt men det ser så fint ut och det bästa är att vi inte behöver betala något för det och då inkluderat frukost och spa. Det finns även ett gym där så ifall jag känner för mig att gå och träna så finns möjligheten, vilket jag säkert gör om jag hinner. Finare julklapp kunde man inte få! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0