Med detta önskar jag god natt

Den här listan har jag hittat hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

 

Senaste

Låt du hörde:
Film du såg: Sex and the city

Mat du åt: Kyckling med Thai wook (eget recept).

Kram: Minns inte

Puss: Skulle ni bra vilja veta!

Känslan: Irriterad

Resa: Vanda

Glädje: Förra helgens söndag kanske

Dröm: Klättra högt på karriärs stegen

Person du träffade: Liz kanske

Personen du pratade i telefon med: E

Personen du fick sms av:  E

Gången du åt 7-eleven korv: Har alldrig ätit en sån

Gången du var utomhus: för 6 timmar sen.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj när vi var i Vanda kanske

Saken du köpte: Glass

 

Allmänt:

Ska bli skoj: Att fira min 20 års dag

Ska inte bli skoj att: Jobba alla dagar denna helg.

Sparar till: En ny säng och kamera

Pålägg som gäller: Kött

Önskar att jag var bättre på: Att våga mera

Dagens dryck: Mjölk

Vad saknar du: Mycket

Tre band/artister: Inna, Eminem och Rihanna kanske

Vad har du gjort idag: Joggat, solat, simmat, tränat, ätit och bloggat.

Brukar du svära mycket: Om jag blir riktigt arg så ja

Hur tidigt stiger du upp: Varierar från kl. 6.00-13.00.

På helgerna: 9-13.00.

Vad ska du göra ikväll: Sova gott.

Hur många timmar sover du per natt: Beror å på minst 5 timmar

Vem är snyggast i världen: Jag såklart!

Vad är det för veckodag: Fredag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Cypern resan och att jag flyttade hemifrån.

Favoritplagg i garderoben just nu: Två fest klänningar

Längd: I67

Vikt: Har inte vägt mig på ett tag

Byter gärna garderob med: Ingen aning

Byxa eller kjol: Kjol

Senast utlästa bok: En finsk bok, koommer inte ihåg namnet.

Mitt rum kan beskrivas som: Personlig inredning i svart, vit och rött.

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, irriterad och envis.

Jag tränar: 3ggr. I veckan på gym sen springer jag 6ggr. I veckan och 1 gång i veckan Zumba eller något liknande.

Jag ville bli när jag var liten: Veterinär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0