Vill ha en Iphone!!!!!!!!

Alltså fy F*N va jag kan vara arg på min Samsung tuoch just nu!!! Funkar inte att ringa funkar inte att texta, funkar inte alls folk kan ringa åt mig men jag kan inte äns söka efter någons nummer om jag vill ringa! Kan inte äns ringa nödcentralen ifall det skulle behövas!!!????
Great tur att det är två års garanti på den men ändå jag orkar inte me den mera. Hoppas den ringer när jag skall upp till jobbet imorgon annars är det lite surt.

Vill så gärna ha en iphone men tror inte det blir någon sån nu, skall se vad det blir med min shit telefon nu måste väl ta min gammla Nokia i användning igen, suck. Inte nog med det när både internet och min telefon fick fel igår kväll gissa om jag kände mig handikappad! :'(


             

 Ända som är bra är färgen just nu och nej rosa är inte min favorit färg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0