Vill att det skall vara nästa vecka nu!!!

Det ända jag har att se fram emot idag är att jobbaoch det lockar inge alls just nu! Funderar också på om jag skulle åka hem till föräldrarnas i två dagar ikväll efter jobbet men ja då skulle jag behöva packa och det orkar ja inte med. Måste hur som helst och handla lite nu.

Vill att det skall vara nästa vecka, för då händer allt roligt och jag behöver bara jobba tre eller fyra timmar den veckan! Så skall vi fira att jag fyller, så blir det Kokkola till helgen och mycket mera skoj!!!

En bild från i helgen när jag hade lite tråkigt en stund


         

        Now there is only the good times left for this summer

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0