Tisdag

Ja det är en ny dag utan att jag har gått å sova. Blev ingen Zumba, det blev att fara i gymmet istället och tur va det för det gick så arma bra!!!!
Nu tusan skall jag ta itu med tränandet igen och skippa godsakerna ännu mera! Så som jag levde denna helg var inte bra, brrrr känner bara hur dåligt jag mår av allt sött och all fet mat man har ätit.

Motivationen finns där men det är svårt att få den att hållas länge och det är första steget till att börja träna och att faktiskt vilja gå ner i vikt. Sen så skall man alldrig börja träna för att andra tycker det, man skall träna för att man själv vill det och att det är för äns eget bästa, det har jag lärt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0