Tisdag

Idag har varit en kul dag, har än en gång fått tvätta hår i skolan och jag har fått håret själv tvättat två gånger denna vecka utan att behöva göra det själv.
Idag har vi fått klippa för första gången och jag tror nog resultatet blev bra, i allafall hade inte min kund något att klaga på.....Hah hah skämt å sido vi klippte på dockor och det var faktiskt roligt. Jag börjar mer och mer tro att jag har hittat rätt yrke.

Har annars inte gjort så mycket idag, har försökt få mitt internett att funka ända sen jag kom hem från skilan, typ. Var en sväng på stan och mathandlade, svar jag jag mathandlar nästan varje dag. Har igen sett en finsk film som var helt ok.

Nu kvällslenkki.

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Tack så hemskt mycket :D

2011-08-24 @ 04:22:03
URL: http://mmeeli.se
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Härligt! Vad har du för planer idag då? Ska du göra något roligt? :) Kramar!

2011-08-24 @ 12:16:43
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0