Tatuerings skiss

Har hunnit med gym från morgonen, lagat mat, varit på kaffe med A och sett nya lägenheten som hon och hennes sambo har flyttat in i, är helt avis på tapeterna i sovrummet och golvet dom hade!!!! Sen har jag läst lite bloggar, skall nörda framför dator en liten stund ännu men sen blir det kvällslenkki och så skall ja städa och diska lite så att jag inte har allt tills imorgon.

Imorgon tar jag ledigt från tränandet eller ja ledigt och ledigt, det blir en långmorgon promenad och sen städa klart och vänta på att E och M skall komma hit å sen blir det antagligen utgång. Känns bra att ha en helg ledig för en gångs skull har ju varit fast varje helg denna sommar.



              

 En av alla 20 tatueringsideér jag skissade igår, denna gillar jag mest av alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0