Min Venetziansk 2011

Kvällen började bra jag, Maria, I och Is kompis gick runt i Kokkola och kollade lite gran och satt på torget sen for vi hem till Ms lägenhet där vi satt och prtade och så började jag och M fixa oss medans killarna satt framför datorn och var allmänt tråkiga.

Sen väntade vi på två filurer som dök upp rätt så sent på kvällen. Efter det blev det dags att bege sig ut för att se på raketerna som dom skulle smälla vid torget.

Kvällen började ju bra men slutet ja kunde ha varit bättre M och jag hade i allafall kul på dansgolvet, hah hah.

Lite bilder som jag tog av raketerna.


        

        

        

        

         

        

         

         

         

         

          
                           MIN FAVORIT BILD



          

         

         

         

         

         

          

         

                      Alla bilderna är tagna med min telefon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0