Fredag

Godmorgon, antar att många har vaknat nu, själv har jag varit vaken sen kl.9.00. Skulle precis som alla andra dagar gå ut på morgon lenkki men vad händer jo det regnar där ute!!!! Fick vända om in tillbaks till lägenheten.

Nåja idag är det fredag, min favorit dag men vad skall jag göra idag??? Skulle vilja till Kokkola men kan nog skippa det, suck.
Väntar på att två personer skall komma så vi kan gå ut på en del ärenden så jag får dom ur världen. Skall även köpa skolsaker idag!! Wihooo jag längtar tills skolan skall börja, ser så framemot en ny start och träffa nya människor och faktiskt få studera något jag är intresserad av.

Önskar, hoppas, tvekar, funderar om och om igen och drömmer nu tusan skall en del saker bli anorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0