Söndag kväll

Sitter ensam i min lägenhet å har tråkigt!Skall snart gå och lägga mig även om skolan inte börjar förän kl.16.00 och slutar 17.30!? Vet lite roliga tider men men det är ingen vanlig skoldag med föreläsningar utan det skall handla om något helt annat.
Jag kan bara säga att jag älskar min lägenhet just nu!Den är så fiin å jag har äntligen fått mina bokhyllor hit + lite annat smått och gott :)
Det ända tråkiga är att jag känner mig ensam, ingen har ringt eller hört om hur jag mår.Vill att telefonen skall ringa jag vill jag vill men där ligger den stilla och tyst på köksbordert :( Tänk man känner så mycket folk men ingen av dom känner man så mycket att dom vill ringa en. Önskar jag fick höra dom tre orden " Va gör du?"(Dialekt). 


                                                                      ♥ I MISS YOU! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0