Vill fixa håret

Ja jag har tid till frissan den 22/5 och den 5/6 heh heh nä men 22/5 så skall jag färga och klippa håret och den 5/6 blir jag förhoppningsvis student å ja då föstår ni kanske varför jag har bokat en tid till frissan just den dagen kl.8.00.(7.00 svensk tid).

Har sökt efter skor till studenten men nä hittade inget alls! :( Surt sa räven eller ja man kanske inte kan använda det uttrycket nu men ja gör det ändå, heh heh :P

Skall snart ge mig av och träffa vännerna :D Vad skall ni göra denna soliga fredags kväll???

Några tips :P


1) Spela kort eller spel med vänner [x]
2) Filmkväll/ myskväll med vännerna eller killen 
3) Ut och festa/dansa
4) Packa en resväska om man ska ut och resa  ;P
5) Ta en promenad
6) Ha en spa kväll
7) Gå på bio
8) Ut och köra om man har körkort
9) Äta ute med trevligt sällskap
10) Grilla och bada bastu

10 tips på vad ni kan göra ikväll, heh heh :P


                                                           

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0