DFP

På klänningar :P Jo jag vet men det är allt som typ snurrar i mitt huvud.Måste hitta den perfekta studentklänningen och jag har så höga krav.
Den skall spegla min personlighet och det skall kännas att det är jag när jag ser den.Jag vill inte ha en långklänning med tanke på att jag vill kunna använda den senare också.Färgerna skall inte vara för naturliga och inte heller för skrikiga som t.ex.
orange, gul och grön.Den skall inte ha några naturligt jordnära färger heller.Blått och vitt godkänner jag inte eftersom jag har många vita kläder och jag tycker inte om att ha blåa kläder.Gråafärger gör mig så blek och svart passar inte på sommaren, något vidare om ni frågar mig. 

Jahapp, ja ser det snöar det var väl INTE roligt, å nej! :( Jag vill ha vår och sol inte nån  vinter ;_;


Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: Okej :) Själv gillar jag True Blood :)

2010-03-25 @ 19:28:58
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0