Torsdags trött

Go eftermidag :P Jepp började 8 idag och slutade 20 över 12 så hmmmm känns som en menigslös dag, igen! :/ Jag är jätte shopping sugen och har resfeber och vill ut å gå en 7km promenad :S Anledningar till varför jag inte kan detta är: Måste spara pengar, har inte tid att resa, snart studentskrivningar och det är 20- grader, brrrrrr :( Sur? O ja!!!! :( 


                                                             Dagens problemlösning :P



När jag har hästsvans så ser det så dumt ut när panluggen är lagt till sidan men när jag fixat håret så passar det bättre med en sned panlugg, hängandes till sidan :P Äääsch inte förstår ni något av det jag förklarar, vi tar det i bilder :D


                                                             

                                                                Jag älskar min nya hårfärg ♥

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0