Kallt som tusan

Usch, usch nu längtar jag ännu mera till sommaren! 20 grader är för mykcet!!!! :/ Brrrrrrrrrr :/
Iallafall....

tågbiljetterna är köpta och på torsdag åker jag med min kompis M.Vi var ju nämligen utbytes elever på tvåan, på hösten i en hel finskspråkig komun nära ryska gränsen.Vi hade jätte roligt där och fick många nya vänner men det var två stycken som blev våra allra bästa vänner där. Det är dom två vi skall hälsa på och deras familjer eftersom vi bodde hos dem men dom bodde typ 5oom ifrån varandra så jag och M kunde ju plugga finska tilsammans :P (Det var nog inte finskan, vi pluggade på men alla våra kurser och böcker, typ var ju på finska, likaså undervisningen :))
 Det var nog några av dom bästa veckorna, i mitt liv men det finns så mycket som är det bästa under min livstid och fler händelser kommer ;)

Är lite smått rädd att åka tåg, med tanke på en olycka som inträffade här i Finland för bara några dagar sen :/Hah hah, nog ska det väl gå bra nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0