Hemma

Ja idag har det inte hänt så jätte mycket var ut en sväng och mat handlade med en kompis.Morgondagen är inget jag ser fram emot! Börjar kl.8.00 och slutar 9.10!!!!!! Ja bra med ledigt men så onödigt att vakna upp så tidigt och sen hem igen, trögt? Javisst :/ Ikväll har jag ätit hemlagad pizza och lyssnat på lite musik. Mest på "Dead by April och Lady GaGa. Har även lyssnat på hip hop :P
Jag har resfeber så tusan!!! Vill till ett varmt ställe och bli brun, vilket är rätt svårt för mig att bli, med tanke på att jag är så ljus i hyn! :( To bad, I know!!! ;_;

Huua 3 veckor kvar tills student skrivningarna börjar :S Press? näää det går nog bra, skall börja läsa lite smått nu på lördag i modersmåls boken och åka till biblioteket och låna finska böcker. (Böcker som ursprungligen är skrivna på finska såklart.)

Och denna vecka börjar jag ta itu på allvar med tränningen, skall bli smal till sommaren, det är ju bara 4 kilo jag behöver bli av med! ;) Önska mig lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0