En underbar onsdag

Jepp det stämmer! Hade historia prov idag kl.9.00. och jag säger välkommen 9a eller 8an för det gick så bra!!!!!!Antar jag får äta upp det sen! :/
 
Annars idag så har jag tränat, ätit, pluggat hälsa och sett på topmodels, heh heh.

Idag skall jag äta soppa göra chocklad pudding/krääm eller nåt liknande inte bra för min hy få jätte mycket finnar av bl.a. Chocklad, banan, tomater och ost :( allt som är gott vill säga ;_;

Just nu är min hy jätte hemsk, buääääääää men det går nog snart om igen, heh heh.

Funderar även på vad jag skall göra i helgen :/ Iallafall imorgon blir det sushi med Linn,M och L. :D Skall bli kul att se två miner imorgon heh heh ^^ Eller vad säger du Linn? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0