Dagens Fundera På

Jag har funderat på så mycket idag så det är svårt att välja vad jag skall skriva om :S Nåja men jag har funderat på vad är skillnaden på Vän och kompis egentligen????? Är vänner någon som man verkligen bryr sig om och som står en nära?Är i sånna fall kompisar någon som man brukar hälsa på och ibland träffa för att man typ inte har sett varandra på länge?Eller är det tvärtom?I sånna fall hur många vänner kan man ha då, som faktiskt står en nära?
Men det heter ju bästis om någon står en riktigt riktigt nära hur vet man då vem av två personer som faktiskt är äns bästis????Skall man börja mäta och jämföra vem av dom två, som vet mest om en och bryr sig mest om en????Sjuk tanke :P
Gud jag blir snurrig av allt detta!!!!! :S Eller snarare förvirrad :S


                         


I alla fall så här tror jag det är:Kompisar kan man ha hur många som helst av, vänner är dom som bryr sig mer om en och som man själv brur sig mer om och.Bästisar eller bästisen är den som vet i princip allt om en, typ och som man inte vill förlora :P ;_; blev lite väl känslomässigt hah hah :D


Varför kommer killar så mycket bättre överäns med varandra än vad vi tjeijer gör?????Det är ju hur sjukt som helst, hur vi kan bete oss mot varandra men jag antar att det är Djungelns lag, som råder eller, nä nu kom jag inte på något passande :P Ganska så dum "Dagens Fundera På men What ever det är ju något i alla fall :S


                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0