Strålande solsken

Idag har jag solat hela dagen och lyssnat på UVERworld,12012 och Asian Kung-Fu Generation.Brände mig lite, heh heh.Jag är jätte trött men jag är tvungen att plugga nu!Bäst att ta vara på dom lediga dagarna nu för på måndag börjar jag jobba!Nåja man gör det för pengarnas skull och med tanke på alla utgifter och inköp jag måste betala så.Snart är det dags att plugga finska och engelska inför studenten! Jag har nästan bestämt mig för att efter studenten, under sommaren så skall jag på en resa men vart vet jag inte?? Japan skulle ju vara drömmen men lite dyrt och Usa skulle vara helt ok men ja jag vet inte.Skall se om jag skulle få ett jobb nu på helgerna tills skolan börjar. Vet ni annars om att i Japan har man utvecklat en robot som kan uttrycka känslor!Ganska imponerande måste jag säga.Nej nu måste jag gå. Hej då och Förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0