Nice fredag/lördag

Jahapp igår var jag och Eva in till stan och kollade läget typ.Vi åkte och köpte glass, Ben&Jerrys så klart.Sen åkte vi hem till Evas lägenhet och åt upp glassen.Efter att ha ätit glass, åkte vi hem till mig för att packa.På vägen hem till Evas köpte vi pizza som vi åt, när vi kom fram.Vi såg en halv skräckfilm, usch eller snarare Eva tittade å jag blundade.
Idag var vi till kauhava och mathandlade och såg på flygplan typ.Heh heh det är det ända intressanta med Kauhava om ni frågar mig.Nu är det bara att vänta på kvällens roligheter :P Vet ännu inte vad vi ska hitta på men det löser sig nog.
Föressten jag hittade mina favorit crossanter idag, heh heh gissa om jag blev glad?Jag trodde man bara kunde köpa dom i Polen men nej, dom Finns I Finland, yes.Det bästa är att jag han ta en jogging runda idag även om jag inte är hemma.Men förlåt för jag måste gå :( Mutta, mutta myöhemmin heh heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0