Julen är över

Hej och ja jag vet att jag  inte har vari så aktiv på sistone :/ Men det har hänt så mycket på sistone både bra och dåliga saker som gjort att jag helt enkelt inte har orkat med något :(

Julen har varit helt ok ändå. Min bror var hemma med sin flickvän och vi har haft jätte roligt men jag blev sjuk :( Har så konstig hals så det är inte klokt ;_; även om det börjar bli bättre ;)

                                                    Lite bilder från julen 2009

                                                            

                        

                                    Ja jag vet men jag har rätt till privat liv!!!!!!!

                                                 Nu skall ta en 20min massage

                          Jag är stolt över mig själv har inte äns ätit en hel chocklad ask i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0